Semináře
Pro firmy jsem připravil speciální formát semináře Digitální minimum.
Seminář je určen zejména pro manažery, operátory zákaznické podpory, asistentky, copywritery, tiskové mluvčí, redaktory a každého, kdo má ve firmě na starosti správu a propagaci webových stránek, budování brandu a povědomí na Internetu.
Informace pro firmy
Délka semináře: 5 hodin
Termín: dle domluvy
Maximální počet posluchačů: 50 (více individuálně)
Místo: ideálně v interních prostorách firmy nebo domluvou prostory zajistím
Oblast: celá ČR
Studijní materiály: Workbook zahrnut v ceně
Požadované znalosti: základní počítačová gramotnost
Komu je seminář určen?
- Zásadní pro manažery k zefektivnění a zjednodušení práce.
- Užitečné pro administrativní pracovníky při řešení dílčích částí strategických plánů.
- Užitečné pro zadavatele webových projektů pro porozumění problematiky u realizátorů.
- Výhodné pro freelancery pro získání lepšího fokusu na seberealizaci na Internetu.
Metodika
- Interaktivní trénink a trénink s prožitkem.
- Sdílení zkušeností a sebereflexe.
- Příklady z praxe.
Proč zvolit tento program?
- Seznámíte se základním povědomím technického zpracování webových stránek.
- Budete schopni na první pohled odhalit základní nedostatky prodejních stránek, webů a e-shopů.
- Budete schopni zajistit základní bezpečnostní opatření u webů a dat.
- Naučíte se rozlišovat jednotlivé kanály digitálního marketingu a adekvátně volit základní strategie.
- Budete rozlišovat základní formy e-commerce modelů u internetových projektů.
- Seznámíte se zdroji monetizace v digitálním prostředí.
- Naučíte se měřit a analyzovat důležitá data.
- Seznámíte se základy GDPR u on-line projektů jako jsou webové stránky, e-shopy, mobilní aplikace.
Podrobný obsah semináře
Cílem semináře je seznámit posluchače se základním povědomím technického zpracování webových stránek a s tím spojené nezbytné legislativy včetně úvodu do GDPR. Po absolvování semináře se budou posluchači také orientovat v jednotlivých kanálech digitálního marketingu. Budou schopni lépe formulovat zadání pro agentury a specialisty. Dále získají základní přehled v principech e-commerce a webové analytiky.
- Jak vybrat a zabezpečit domény?
- Co je to doména?
- Jak zvolit správný název domény?
- Jak ochránit doménu před krádeží nebo zneužití?
- Nejčastejší chyby
- Ergonomie webových stránek
- Co je to ergonomie?
- Základní pravidla ergonomie
- Co je to call-to-action (CTA)?
- Nejčastější chyby
- Základy HTML jazyka
- Seznámení s konceptem HTML dokumentu
- Základní formátovací značky
- Jak odhalit nežádoucí kód
- Co je to redakční systém a jak vybrat správný?
- Kritéria při výběru technického realizátora
- Proč vyžadovat evidenční systém zakázek?
- Jak si ověřit kvalitu?
- Reklamační podmínky
- Ceny a termíny
- Nejčastější chyby
- Jak kontrolovat výstupní práce dodavatelů?
- Shrnutí kapitoly
- 1/ Co je důležité měřit?
- 2/ Proč měřit KPI a jak si ho nastavit?
- 3/ Jak nasadit měřící kódy na web?
- 4/ Základní automatizace
- 5/ Shrnutí kapitoly
- Co je to digitální marketing?
- Seznámení s PPC
- Seznámení se SEO (optimalizace pro vyhledávače)
- Jak fungují vyhledávače
- Sématika a kvalita HTML kódu
- Jakou roli hraje při indexaci obsah
- Seznámení s provizním marketingem (affiliate)
- Seznámení s e-mailingem
- Co je to obsahový marketing?
- Nastavení procesu on-line objednávek
- Segmentace kontaktů prostřednictvím e-mailingu
- GDPR v e-commerce
- Typy monetizací u digitálních projektů
- Zvyšování dosahu osobní značky v on-line i off-line prostředí
- Shrnutí kapitoly