Semináře
Pro firmy jsem připravil speciální formát semináře Digitální minimum.
Seminář je určen zejména pro asistentky, manažery, operátory zákaznické podpory, tiskové mluvčí a každého, kdo má ve firmě na starosti správu a propagaci webových stránek, budování brandu a povědomí na Internetu.
Informace pro firmy
Délka semináře: 4 hodiny
Termín: dle domluvy
Maximální počet posluchačů: 50 (více individuálně)
Místo: ideálně v interních prostorách firmy nebo domluvou prostory zajistím
Oblast: celá ČR
Studijní materiály: Workbook zahrnut v ceně
Požadované znalosti: základní počítačová gramotnost
Program a cíl semináře
Cílem semináře je seznámit posluchače se základním povědomím technického zpracování webových stránek a s tím spojené nezbytné legislativy včetně úvodu do GDPR. Po absolvování semináře se budou posluchači také orientovat v jednotlivých kanálech digitálního marketingu. Budou schopni lépe formulovat zadání pro agentury a specialisty. Dále získají základní přehled v principech e-commerce a webové analytiky.
Webové stránky
- Rozdíl mezi webovou stránkou a webovou vizitkou
- Doména a bezpečnost
- Jak správně zpracovat zadání na tvorbu webu, výběr dodavatele
- Klíčové prvky každého webu
- Proč mít či nemít blog
Digitální marketing
- Seznámení s digitálním marketingem
- Základy PPC
- Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače)
- Základy affiliate
- Základy e-mailing
E-commerce
- Formy on-line prodeje
- Výběr platební brány
- Nastavení procesu objednávky
Webová analytika
- Základní metriky webu
- Jak správně nasazovat měřící kódy
Kontakty a GDPR
- Co musí web splňovat z pohledu GDPR
- Jak pracovat s osobními údaji
- E-mailing a GDPR
Nezávazná poptávka
Extra tipy na e-mail
Pokud Vás obsah na těchto stránek baví, budou Vás bavit i e-maily. A pokud ne, kdykoliv můžete odběr zrušit.
Pravidla e-mailingu učím, i se jimi sám řídím.