boost
  • Úvod
  • Začínáme
  • Blog
  • Podcast
  • Eventy
  • O autorovi
  • Úvod
  • Začínáme
  • Blog
  • Podcast
  • Eventy
  • O autorovi

Všeobecné obchodní podmínky

Prodejcem vzdělávacích materiálů je Digitální rodina (www.digitalni-rodina.cz), kterou provozuje společnost stormedia agency s.r.o., vedená u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 70974, IČ: 29286221, Zámecká 1066, 664 34, Kuřim.

Kupující je osoba, která vyplní on-line objednávkový formulář na webových stránkách www.jsemdigitalni.cz. Objednávkou souhlasí kupující se zněním těchto Všeobecných obchodních podmínek.


Objednávka a platba

Platbu za objednaný produkt je možné poukázat na bankovní účet FIO banka - 2601294437/2010, kde jako variabilní symbol použijte číslo objednávky. Podklady k platbě jsou zasílány elektronicky na e-mail zadaný v objednávce.

Po přijetí platby obdržíte fakturu - daňový doklad. Prodejce je plátce DPH.

Storno a náhradní plnění

Nezaplacenou objednávku je možné kdykoliv stornovat, bez dalších sankcí. V případě storna již zaplaceného kurzu nebo školení, musí kupující prodávajícího informovat nejpozději 10 dní před termínem školení nebo kurzu. V opačném případě bude uplatněno z technických důvodů 100% storno. Po domluvě je možné, aby kurz navštívila jiná pověřená osoba, v případě, že původní účastník kurzu nebude moci dostavit. 

V případě potřeby je možné vybrat si také náhradní termín (pokud budou volná místa).

Reklamace

Zaručujeme kvalitu kurzu a v případě, že nebudete spokojeni s jeho obsahem, vrátíme Vám 100% zaplacené částky zpět. Tento nárok je nutné uplatnit maximálně do 24 hodin od návštěvy kurzu.

Digitální produkty jako jsou případové studie, elektronické knihy, audio a video materiály je možné reklamovat pouze na úrovni dodávky. Reklamace po obsahové stránce není z technických důvodů možná. I přesto však je pro nás spokojenost kupujícího důležitá a veškeré reklamace posuzujeme individuálně.

Reklamace fyzických produktů, jako jsou tištěné knihy, materiály a další studijní pomůcky je možné reklamovat v případě dodání poškozeného produktu. Fyzické poškození je nutné prověřit ihned po převzetí dodávky doručovací službou, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Pokud bude u nepoškozeného balíku dodáno poškozené zboží, vyměníme Vám v dané míře za náhradní, v případě nedostupnosti zboží dojde k vrácení 100% částky. V žádném případě nepřebírejte jakkoliv poškozený balík, na tyto reklamace nebude brán zřetel

Osobní údaje

Osobní údaje zpracováváme v rozsahu zákonného plnění - objednávky, smluvního plnění a účetnictví. Celé znění zpracování obchodních podmínek si můžete přečíst zde. 

Extra tipy na e-mail

Pokud Vás obsah na těchto stránek baví, budou Vás bavit i e-maily. A pokud ne, kdykoliv můžete odběr zrušit.

Pravidla e-mailingu učím, i se jimi sám řídím.


© 2016 Všechna práva vyhrazena. Enjoyed with Azami.cz